Pokud máte potíže s provedením platby na našem webu, doporučujeme zkontrolovat následující:
-
Je vaše karta platná pro online nákupy?
-
Měli jste stabilní internetové připojení během procesu platby?
-
Vyplnili jste správné údaje karty?
-
Máte dostatečný zůstatek na účtu?
-
Dozvoluje vaše karta platby v jiné měně?
Doporučujeme vyzkoušet jiný prohlížeč nebo zařízení, použít jinou kartu nebo vybrat jinou platební metodu.
Můžete také zkusit následující kroky k odstranění problému:
-
Obnovte prohlížeč.
-
Vymažte mezipaměť a cookies.
-
Použijte jiný prohlížeč.
-
Použijte jiné zařízení.
Vždy obdržíte chybovou zprávu, pokud vaše platba nebyla schválena na našem webu, přečtěte si ji pozorně. Pokud obdržíte obecnou zprávu, abyste kontaktovali svou banku, udělejte tak, prosím.
Bohužel nemáme možnost opravit chyby související s platebními kartami a může se jednat o něco, co budete muset nahlásit své bance pro pomoc.